logo
login
contul meu
Comenzi telefonice la: 021-323.08.00
Claudia din Maramures

Buna ziua. Am 47 de ani iar de un an am probleme cu ciclul dereglat si bufeuri. Am luat timp de 6 luni evening primrose, in tot acest timp m-am simtit foarte bine insa am slabit ( 3 kg), ceea ce nu era cazul in situatia mea. Am 1,68 inaltime si 48 Kg. Credeti ca aceste pastille au cauzat scaderea mea in greutate sau sa caut o alta cauza. Va rog sa-mi recomandati d-voastra ce pot sa fac, deoarece am intrerupt pastilele de 2 luni si au reaparut simptomele. Va multumesc.

Medicul nostru a raspuns:

Stimata Doamna,

Evening Primrose poate avea efectul de reducere a kilogramelor. Acest efect a fost observat, insa, la doze mai mari, de 6 capsule zilnic. 

Pentru a evita acest efect, putei sa reduceti doza si o data la 2 luni sa faceti pauza de administrare, de 3 saptamani- o luna, dupa care puteti relua administrarea.

In speranta ca raspunsul nostru v-a fost de folos, va stam la dispozitie pentru mai multe informatii. 

Multa sanatate!

 

Creare magazin online de Concept24